sâmbătă, 10 august 2013

OZN sau nu? Cum sa iti dai seama?

Observ si fotografiez/filmez din august 2008 prin telescop. este ca si al doilea meu serviciu. Cea mai mare parte mi-am dedicat-o observarii Lunii, asa cum vedeti si in acest blog. Urmaresc constant daca apar obiecte neidentificate sau fenomene neobisnuite.

Am avut cazuri, in care:
- am observat cu ochiul liber fenomene mai ciudate.
- am observat acasa vizionand filmarile realizate prin telescop frame by frame, deoarece prelucrez toate clipurile si vrand nevrand dau de unele fenomene.
Dintre acestea, de cele mai multe ori au fost pasari trecand in viteza prin fata Lunii.
Pe cele in care este evident ca sunt pasari, le exclud , insa pe cele pe care nu pot sa le definesc ce ar putea fi, le studiez mai mult prin programe de editare, pentru slow motion, contraste, stabilizare a imaginii etc.
Citeste tot aici: Analiza Observatiilor mele OZN.
Share This

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu