duminică, 23 iunie 2013

OZN uimitor, planează deasupra Casei Poporului de la București?




Într-o poza stranie similara cu o scena din blockbuster-ul Ziua Independenței, un obiect neidentificat plutește peste Palatul Parlamentului din București.

Omul care a luat fotografia farfuriei zburătoare din capitala României a spus ca a avut un șoc la vederea pozei.

Cosmin Garlesteanu a descris un sentiment ciudat în timp ce lua o fotografia clădirii, și a fost uimit când s-a uitat din nou la ea pentru a vedea o lumina verde albastruie ciudata teleportaa pe Casa Poporului.

"L-am văzut când am văzut poza mea. Nu pot explica. I-am arătat poza prietenului meu și el a spus că arăta ca o scenă din Ziua Independenței. A fost foarte neașteptat.

"Este o lumină ciudată, cu o formă ce nu pot să descriu si într-adevăr, arată ca un OZN. Intotdeauna mi-am dorit cred că miracolele se poate întâmpla. "

Insa nu a fost niciun miracol d-le Garlesteanu. Problema a fost a expunerii lungi a camerei, cand fotografiezi orasul care are stalpu de lumina pe strada. Am multe poze cu "ozn-uri" chiar si eu, cu sfere luminoase ca niste meduze pe cer si imi pare rau ca le-am sters pentru ca erau esecuri.
Share This

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu