vineri, 18 februarie 2011

Nori ciudati in forma de OZN-uri

         Poate ve-ti spune ca am pus aceste poze cu nori in forma de ozn-uri pentru a arata ca acestea ar fi ozn-uri deghizate.Ei bine NU.  Nu cred ca acestea sunt ozn-uri deghizate. De ce? pentru ca am vazut si eu cu ochii mei,si am si fotografiat.Primele 4 fotografii din acest lant de poze,sunt facute de mine. Sunt facute pe data de 19.11.2010. Nu sunt trucate,cum a-ti crede.Multe, si eu credeam ca sunt trucate pe internet.Insa acestea sunt reale,si cat se poate de naturale.Acesti nori au denumirea de NORI LENTICULARI.Ce nu vad pe net este o poza in care sa se arate cum se deformeaza,sau se destrama acei nori .Sa vada lumea ca sunt niste simpli nori si nimic altceva.
         Norii lenticulari sunt nori în formă de lentile fixe, care se formează la altitudini mari, în mod normal, aliniati perpendicular pe direcţia vântului. Datorita formei lor, ele sunt adesea confundate cu OZN-uri.   
              
Sus-4 fotografii facute de mine pe 19.11.2010 in Baia Mare,Romania
Share This

1 comentarii:

Anonim spunea...

superbe poze; ma face sa vreau sa fiu un metereolog. :D chiar vreau sa stiu cum astfel de nori se pot forma

Trimiteți un comentariu