sâmbătă, 4 iunie 2011

O.Z.N. pe 19.04.2011 Baia Mare Romania


Obiectele zburatoare neidentificate poate par o iluzie pentru unii care vor sa creada.Altii resping orice teorie,pana si filmuletele evidente facute de amatorii care au observat ceva si au filmat.
Am avut experiente cu aparitii de lumini cand am avut iesiri cu telescopul.Am vazut "bobite" luminoase izolate,care treceau pe langa Luna dar in atmosfera noastra .Nu erau comete,nu erau stele cazatoare,avioane,meteoriti sau "stele mergatoare"(?). Erau obiecte de sine statatoare care cutreierau cerul dintr-o parte in alta.Pe altele le observam trecand cu coada ochiului fiind foarte scumpe la vedere.La acestea din urma am avut ocazia sa le privesc cel mai mult apx 10 secunde. Atentia mea sporita este la Luna.

Am cateva filmulete pentru ca imi lipesc ochii de cer mai mult decat o fac majoritatea oamenilor.Voi incepe sa dau drumul pe net la unele din ele.Sunetul la majoritatea va fi scos de pe fundal din motive personale dar si pentru ca mai sunt si altii in jurul meu care nu si-au exprimat acordul sa li se auda vocile.

Inainte sa fac filmuletul de mai jos eram in pat.Am tasnit spre geam fara sa-mi dau seama de ce,si aceasta lumina tocmai trecea.Pare ciudat ce zic,dar asa a fost.Am luat camera video Sony cx105 si am inceput sa filmez. Obiectul nu avea niciun sunet si nu licarea sau nu i se aprindea si stingea niciun beculet.Era o lumina alba,curata,ca o stea ,insa nu se afla mai departe de atmosfera terestra.



Capturi video din acest video


Share This

12 comentarii:

DannielPH on 4 iunie 2011 la 15:17 spunea...

Imi e greu sa cred.
PS. Stai in apropierea Parcului Mara?

Lupu Victor on 5 iunie 2011 la 12:16 spunea...

Da.pe acolo.

Anonim spunea...

fake total

Lupu Victor on 30 iunie 2011 la 02:29 spunea...

Anonim, eu am facut filmarea deci poti sa ma intrebi direct pe mine ce vrei daca nu crezi ca e real.Nu am luat de pe net un clip sa-l pun aici.De ce ar fi fake ?

Anonim spunea...

Este 100% real și eu am văzut într-o seară împreuna cu soția același lucru și nu suntem niște ageamii care să nu facă diferența intre un avion , o stea , un meteorit , cometa sau vre-o explicație puerilă ca ar fi un fenomen meteo singular și rar. Sunt convins că multi au observat aceste OZN -uri dar in momentul respectiv nu dispui de o cameră video sau aparat foto sau pur și simplu ești acaparat de fenomen și nu imortalizezi momentul . Nimeni nu trebuie convins trebuie doar să fim realisti de ceea ce vedem și să nu consideram ca nu există .

Anonim spunea...

foarte tare,sa ne tii la curent

Anonim spunea...

vezi ca au aparut lumini asemanatoare si la baraj pe datele de 5-7 august 2011 in nopti senine

Anonim spunea...

Acum 5 ani am vazut ceva asemanator in coada Barajului .Era o noapte foarte senina iar in acest an am vazut 2 fenomene asemanatoare in zona lucacesti.

Anonim spunea...

eu am vazut un ozn deasupra spitalului mare care a stationat(aprox 30 m in aer de platforma spitalului) citeva minute dupa care sia schimbat traiectoria -noaptea pe la ora 01.45 in data de 03 08 2002 era ca o stea galbena si nu facea zgomot deloc

Anonim spunea...

informatie falsa http://www.glasul.ro/view_article.php?show=7252&name=Baimarean_rapit_de_extraterestri

Lupu Victor on 20 octombrie 2011 la 05:22 spunea...

Da. E informatie falsa articolul din url pe care l-ai pus in legatura cu rapirea. Ce e enervant in acel articol de pe glasul, este folosirea punctelor "..." De ex: "Baia Mare a fost vizitata in urma cu doua nopti de... extraterestri." sau "barbatul a coborat pana la magazin sa-si cumpere... o sticla de suc. Si care-i problema daca isi ia o sticla de suc? E un mesaj ascuns in asta? Ceva ce... noi ar trebui sa intelegem? E important cum pui problema intr-un articol stire.

Anonim spunea...

intreabal pe cel care a scris acel articol si vezi ce iti raspunde sint sigur k se va enerva pt k este o minciuna gosolana pt a manipula baimarenii sau eventual cerei niste dovezi clare nu vorbe. sa ai o zi buna iar in rest iti doresc succes in tot ce ce faci.sper sati foloseasca informatiile primite de la oameni.

Trimiteți un comentariu