duminică, 12 mai 2013

OZN in timpul eclipsei de Luna 25 aprilie 2013?

Am filmat evenimentul astronomic de pe 25 aprilie 2013, si anume eclipsa partiala de Luna. Se pare ca in timp ce derulam frame by frame clipul facut cu camera video montata la telescop, am vazut aceasta luminita pe marginea Lunii. Prima oara am crezut ca mi s-a parut cand am vazut video la viteza normala, insa cand am dat inapoi, iat-o: luminoasa si jucausa, imposibil de negat ca e acolo.
Obiectul nu se deplaseaza dupa Luna, ci ramane in fata ei cand ajunge in zona luminoasa. Se poate observa cum acesta isi continua calatoria, si chiar are si o stationare, dupa care iese de pe discul lunar pe partea de sus si dispare. Pentru a observa obiectul si pe discul luminos al Lunii, va rog sa reluati imaginea de mai multe ori, si va veti localiza obiectul.

Sunt observator prin telescop de cativa ani, si dupa cum vedeti acest blog, nu ma joc, ci chiar mi-am luat meseria in serios si deci, nu mi-as permite sa vin cu clipuri fabricate.

Ma astept la comentarii cu explicatii de tot felul, insa intai cititi ce am de spus.
-Fenomenul, nu poate fi explicat ca fiind o musca/pasare (ar aparea negre) pentru ca este stralucitoare.
-De asemenea, nu poate fi satelit pentru ca in video se observa ca obiectul are momente de stationare sau reducere a vitezei, si pe langa asta, are miscari in mai multe directii. Satelitii nu isi schimba directia asa rapid.
-Nu poate fi un fenomen natural.

Mai jos sunt 3 video taiate, din timpul eclipsei de Luna cu obiectul luminos.
In ultimul, observati obiectul si pe discul luminos al Lunii.





Citeste mai departe pe alt blog de-al meu: OZN in timpul eclipsei de Luna 25 aprilie 2013
Share This

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu