joi, 17 noiembrie 2011

OZN prin telescop pe langa Jupiter

In data de 14 august 2011, am filmat Jupiterul pe un camp de langa Baia Mare. Nu am apucat sa procesez inca fisierele , ca imediat dupa ce am dat play la primul video, am vazut acest punct alb care se indrepta spre Jupiter. Nu stiu daca spre Jupiter ,sau daca era mai aproape, insa e o mare coincidenta sa dispara exact cand a ajuns in zona lui, fara sa mai treaca de el. Totusi nu avea cum sa fie aproape de aceasta planeta pentru ca ar fi insemnat sa aiba o marime colosala, daca facem raportul dintre planeta si obiect.
            Ca pe mai toate obiectele, pe acesta nu l-am atunci cand filmam,ci numai dupa ce vizualizez acasa clipurile. Imi pare rau ca imaginea este instabila pentru ca atunci ma pregateam sa stabilizez telescopul, insa pentru mine e destul si atat, avand in vedere ca aceste fenomene sunt rare.
Am taiat acea portiune vin video si am stabilizat imaginile in Sony Vegas 10 pentru a-l analiza.
Video de: Victor Lupu
 Optica: Celestron C8 "-newtonian telescop, plossl 20mm, 2x Barlow
 Mount: CG5 (EQ5)
 Dispozitiv: Sony CX105 la zoom optic 2x
 Mărire totala: 200x
 Rezolutie video: 1920x1080
 Filtru: Nu
 Data: 14/08/2011 ora exactă: la 4:45.08 dimineaţa
 Locul de amplasare: Baia Mare, România
 Editare: Video stabilizat în Sony Vegas 10


Share This

1 comentarii:

Masaj erotic Brasov on 1 decembrie 2011 la 00:42 spunea...

un blog interesant am citit cateva articole foarte bune

Trimiteți un comentariu